top of page
Szukaj

Menedżer Firmy Meta dla gabinetu stomatologicznego. Twórz skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie

  • Zdjęcie autora: Maciej Popiel
    Maciej Popiel
  • 13 lut
  • 3 minut(y) czytania

Czym jest Menedżer Firmy Meta?


Menedżer Firmy Meta dla gabinetu stomatologicznego to narzędzie do profesjonalnego zarządzania Twoją obecnością na Facebooku i Instagramie. Umożliwia administrowanie stroną gabinetu, prowadzenie kampanii reklamowych, przypisywanie ról pracownikom oraz wiele więcej.


Dlaczego jest Menedżer Firmy Meta dla gabinetu stomatologicznego jest tak ważny?


Dzięki niemu możesz:


  • Docierać do osób, które już były zainteresowane Twoimi usługami – jeśli ktoś odwiedził Twoją stronę, ale nie skontaktował się, możesz wyświetlić mu reklamę przypominającą o Twojej ofercie.


  • Precyzyjnie kierować reklamy – wybierać odpowiednich odbiorców, ustalać budżet i harmonogram tak, aby reklamy trafiały do właściwych osób we właściwym czasie.


  • Skoncentrować reklamy na konkretnych celach – np. więcej połączeń telefonicznych, większa aktywność pod postami czy więcej wizyt na stronie. Facebook sam dopasuje wyświetlanie reklam do osób najbardziej skłonnych do podjęcia tych działań.


  • Bezpiecznie zarządzać dostępem – przydzielasz pracownikom i agencjom konkretne role i uprawnienia do konkretnych zasobów z poziomu jednego panelu.



Jak założyć Menedżer Firmy Meta?


  1. Wejdź na stronę: https://business.facebook.com/overview.


    Menedżer Firmy meta dla gabinetu stomatologicznego


  2. Zaloguj się do swojego konta na Facebooku (lub je załóż).


  3. Kliknij „Utwórz konto”.


  4. Wypełnij dane: nazwę firmy i konta, imię i nazwisko oraz firmowy adres e-mail. Kliknij „Wyślij”.


Zakładanie Menedżera firmy meta dla stomatologa

  1. Potwierdź swój adres e-mail – gotowe!


Jak dodać swój fanpage Menedżera Firmy?


  1. Wejdź na stronę: https://business.facebook.com/settings/people/.


  2. Kliknij zakładkę „Strony”, a następnie w niebieski przycisk „Dodaj”.


Dodawanie strony gabinetu stomatologiczego do menedżera firmy meta
  1. Wybierz jedną z trzech opcji:


    • „Dodaj swoją stronę”, jeśli jesteś jej administratorem,

    • „Poproś o dostęp”, jeśli strona nie jest Twoja,

    • „Utwórz nową stronę”, jeśli chcesz stworzyć nowy fanpage.


  2. Jeśli jesteś administratorem strony, zostanie ona dodana automatycznie. W innym przypadku właściciel strony musi zaakceptować Twoją prośbę.



Jak założyć konto reklamowe?


  1. Przejdź do zakładki „Konta reklamowe”.


Tworzenie konta reklamowego Meta dla gabinetu stomatologicznego

  1. Kliknij w niebieski przycisk „Dodaj”.


  2. Wybierz jedną z opcji:


    • Jeśli masz już konto reklamowe, dodaj je,

    • Jeśli konto istnieje, ale nie jest przypisane do Menedżera Firmy, poproś o dostęp,

    • Jeśli tworzysz konto od zera, kliknij „Utwórz nowe konto reklamowe”.


  3. Wpisz nazwę konta, ustaw strefę czasową (dla Polski: GMT +02:00, Europe/Warsaw) oraz walutę PLN – złoty polski.


  4. Wybierz, w czyim imieniu będzie używane konto reklamowe. W tym wypadku "Mojej firmy"


    Konfiguracja reklam dla gabinetu stomatologicznego

    5. Zaakceptuj regulamin – gotowe!


    6. W kolejnym kroku dodaj informacje o płatnościach, aby móc zasilać konto i otrzymywać faktury za reklamy.


    Konfigurowanie menedżera reklam Facebook dla stomatologa

Jak dodać pracowników do Menedżera Firmy i przyznać im odpowiednie uprawnienia?


  1. Wejdź na stronę: https://business.facebook.com/settings/people/ – wyświetli Ci się zakładka Osoby, kliknij Zaproś osoby.



    Marketing stomatologiczny


  2. Wpisz adres e-mail osoby, którą chcesz dodać. Może to być dowolny adres – nie musi być ten, którego używa do logowania na Facebooku. Najlepiej podać adres Gmail, aby uniknąć problemów z dostarczeniem zaproszenia.


  1. Wybierz poziom dostępu: Częściowy dostęp (zalecany dla pracowników) lub Pełna kontrola.


  1. Kliknij Dalej, a następnie nadaj dostęp do konkretnych zasobów, takich jak strona na Facebooku czy konto reklamowe – to kluczowe, ponieważ od tego zależy, jakie działania pracownik będzie mógł wykonywać.


    Reklama na facebooku dla gabinetu stomatologicznego

    5. Na koniec kliknij Wyślij zaproszenie. Pracownik otrzyma e-mail i po jego zaakceptowaniu uzyska dostęp do wybranych zasobów i będzie mógł zamieszczać reklamy.


Zwiększ skuteczność swoich kampanii dzięki Pikselowi Meta!


Piksel Meta to narzędzie analityczne, które śledzi zachowania użytkowników na Twojej stronie internetowej i umożliwia precyzyjne kierowanie reklam.

Zbiera informacje o tym, jakie podstrony odwiedzali potencjalni pacjenci i jakie działania wykonali. Posiadając takie dane, możesz wyświetlać reklamy dokładnie tych usług, które przeglądali na stronie – np. ortodoncji czy implantów.


Dodatkowo Piksel Meta uczy się na podstawie zachowań odwiedzających i z czasem optymalizuje swoje działanie. Dzięki temu Twoje reklamy docierają skuteczniej i taniej do osób faktycznie zainteresowanych usługami Twojego gabinetu.


Jak dodać Piksel Meta?


  1. Wejdź na stronę: https://business.facebook.com/settings/people/.


  2. Przejdź do zakładki „Źródła danych”, następnie wybierz „Zestawy danych”, a na końcu kliknij niebieski przycisk „Dodaj”.


Piksel Meta Ads gabinet stomatologiczny

  1. Nadaj nazwę, np. „Piksel {Nazwa Gabinetu}” i utwórz go.


  2. Przypisz osoby i połączone zasoby – dodaj konto reklamowe, z którym Piksel będzie zintegrowany.


    Ustawienie piksela dla strony gabinetu stomatologicznego

  3. Przejdź do konfiguracji – kliknij ikonę trzech kropek obok Piksela i wybierz „Menedżer zdarzeń”.


    Kampanie reklamowe meta ads stomatolog

  4. Rozpocznij konfigurację – na nowej stronie kliknij „Konfiguracja Piksela firmy Meta”.


    Ustawienie skutecznych reklam na facebooku dla stomatologa

  5. Wybierz sposób integracji:


  • Jeśli Twoja strona była tworzona ręcznie, skopiuj kod i wklej go w sekcji <head> na swojej stronie internetowej.

  • Jeśli korzystasz z platformy CMS (np. WordPress, Wix, Shopify), kliknij „Sprawdź pod kątem partnerów”, wybierz swoją platformę i postępuj zgodnie z instrukcjami.


Skuteczne reklamy dla stomatologa

Jeśli nie jesteś pewien, jak zainstalować Piksel Meta, najlepiej przekaż instrukcję swojemu informatykowi lub osobie, która tworzyła stronę internetową.


 

Twoje konto jest gotowe do działania. Teraz możesz przejść do Menedżera Reklam i tworzyć skuteczne kampanie reklamowe: https://adsmanager.facebook.com/adsmanager.



 
 
bottom of page